27 Mayıs 2015

Anne Karınca doğum günü, parti ve organizasyon olarak 2014 Blogger Bazaar'daydık...



Standımdan bir kare


Arkada görünen ağaçta asılı olan Anne Karınca kullan at bardak altlıklarını şekilli delgeçler ve renkli kartonlar ile yapmıştım. Önde duran zarfların içerisinde ise Martha Stewart delgeçlerim ile yaptığım yuvarlak büyük boy 3'lü servis altlıkları vardı.


Doğum günü partilerim için hazırladığım özel bir çalışma aslında bu. Genelde; cake pops, cezerye, lokum tarzındaki yiyeceklerin sunumu için kullanılıyor.



Gelen misafirlerimizi ikramsız karşılayamazdık değil mi ama :)


Akordeon süslemelerim, açılmamış ponpon uygulamalarım...


Eveeet Anne Karınca'nın şahsına münhasır el yapımı kuş kafesleri :) en sevdiklerim


Birbirinden değişik şekillerde kutular hazırladım. Üçgen, kare, origami tekniği ile yapılmış veya kalıpla hazırlanmış. Fakat benim için en değerlisi şeker şeklinde Anne Karınca şeker kutularım. Çünkü bu kutuları pinterest de ilk gördüğümde aşık olmuş ve bu kutuları yapan özel delgeci ta Amerika'dan özel sipariş ile getirtmiştim.




El yapımı origami fiyonk


Martha Stewart delgecim ile yaptığım dantel desenli kağıtlarımla oluşturduğum kağıt külahlarım. En çok ilgi görenlerden biriydi.









Vesta Event'in düzenlediği Blogger Bazaar 2014 etkinliğinde Anne Krınca doğum günü, parti ve organizasyon olarak tamamı el yapımı, birbirinden farklı ürünlerimle bende yer almıştım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...