25 Haziran 2014

FROZEN temalı 6 yaş doğum günü partimiz

















































Dün öğleden sonra tarihi kesinleşen ve bugün olduğunu öğrendiğim, kızımın isteği üzerine 2 ay erken kutladığımız ( Asıl doğum günü Ağustos sonu ve temamız Hello Kitty olacak :) ) FROZEN temalı doğum günü partimizi de alnımın akıyla tamamlamış bulunuyorum :)
Son dakika işlerinden hiç hoşlanmadığımı beni tanıyan herkes bilir. Maalesef ki bu parti de bir son dakika şakası gibi oldu bana. Dün akşam saat 6'dan sonra başladım ve sabah saatlerine kadar sürdü tüm hazırlıklar.
Kızım çok istedi yoksa hiçbir güç bana 1 günde parti hazırlattıramazdı. 
Pasta ve kurabiyeler hazır alındı. Meyve suları da. Cupcakeler bana ait. Parti kiti olarak ; Happy Birthday Begüm banner, Frozen maskeler, cupcake topperlar, pipet etiketleri ( öğretmenleri çıkarmışlar etiketleri pipetlerden. Oynuyoruz diye meyve sularını döküyorlarmış ), Lolipop etiketleri, hediye şekerleme etiketleri, kitap ayracı, pinyata frozen etiketi, pasta üstü için Elsa 6 yazılı özel bir etiket hazırladım. Unuttuğum da olabilir.
Craft çantalar içerisinde, kağıt rulo oyuncağı, Begüm şekerlemeleri ve kitap ayracından oluşan hediyeler koydum. 
Hele pinyata, onu yapmayı unutmuşum. Öğretmenini arayıp yarım saat gecikeceğimizi söyledim. O yarım saatte nasıl o pinyatayı hazırladığımı bir ben bilirim. Özellikle tembih etmişti.
Kostümü için özellikle Elsa pelerini istemişti. Koştur çiçekçiye Selma al bir tül ve hemen pelerine çevir o tülü.
Mavi beyaz puantiyeli tabak, bardak, peçete, kağıt pipet ve çataldan oluşan servis seti hazırladım. Marshmallow kovası ile partimiz tamam oldu.
Herşey harikaydı. Çocuklar o kadar mutlu oldular ki anlatamam. Hele Begüm partisini görünce gözleri ışıldadı ve seni çok seviyorum anne dedi bana :) Kostümünü giyip gelince de sarıldı sıkı sıkı ve annee pelerini yapmışsııın diye boynuma atladı.

İyi doğmuşsun kızım.

 

2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...