19 Eylül 2013

Begüm'ün Winx Club temalı 5 yaş doğum günü partisi


Misafirlerimizin çoğunun tatilde olması nedeni ile Begüm'ün doğum günü partisini 28 Ağustos yerine 7 Eylül tarihinde yaptık.  Bizim de tatilden parti tarihinden bir hafta önce dönmüş olmamız ve grip olmam nedeni ile bir hafta içerisinde elimden ne geldiyse anca o kadarını yapabildim. Buna rağmen Begüm'ün partisinden çok keyif aldığını ve çok mutlu olduğunu görmek bana yetti.


Süslemelerin ve yiyeceklerin hepsi parti günü yapıldığı için inanılmaz yorucu oldu. Annem bendeydi Allah'dan ve Semoş'un parti sabahı bize sürpriz yapması ayrıca rahatlattı beni. Begüm'de benim gibi uyanıp teyzesini evde görünce çok şaşırdı. Annem, Semoş ve ben kahvaltı sonra koyulduk iş başına. Orhan'da çocukları alıp parka götürdü. Böylece hazırlanmak daha kolay oldu.





Nette gezerken görmüştüm bu uygulamayı ve çok hoşuma gitmişti. Aslında aklımda başka bir fikir vardı ama Orhan'da bunu çok sevince tamam bunu yapalım dedik. Yapılışı çok kolay aslında ama biraz zaman alıyor tabi.
Yapılışına gelince ;
4 renk grafon kağıdı gerekli. Ben ; mavi, yeşil, turuncu ve kırmızıyı uygun gördüm. Konseptin genelinde bu renkleri kullandığım için daha uygun oldu. Grafon kağıtlarından 4 parmak eninde 4 adet kestim her bir renkten ayrı ayrı. Ardından aynı renklerde 5'er adet balon şişirip, balonları düğüm kısmından bir iple birbirine bağladım.
Yere uzunca bir çift taraflı bant serip sadece üst tarafında ki koruma kağıdını kaldırıp grafon kağıtlarını renk sırasına göre yapıştırdım. Ardından aynı boyda bir tane daha çift taraflı bant kesip tekrar üzerinden geçtim. Balonları bağladığım kısımlardan buraya yapıştırdım. Sonra Semra bir tarafından ben diğer tarafından tutup perdeye yapıştırdık. Grafon kağıtlarının aşağıya gelen kısımlarından döndürüp perdeye iğneledik. Sonunda hazır olmuş oldu.

Görüntüsü çok güzel oluyor. Sadece çocuklar değil büyüklerde çok sevdi bu uygulamayı.


Bu mutfak kapım. Salonun kapısına da aynı çiçek balonlardan yaptım. Kapıya kalın bir kurdele geçirip bağladım. Balonlara çiçek halini verdikten sonra kurdelenin tam ortasından düğümledim.


Çok değil 6 adet kağıt balon hazırladım. Parti çoğunlukla salonda geçeceği için yoğunluklu olarak salonu süslemek yetiyor. Bu nedenle süslere boğulmasını da istemediğimden az olsun öz olsun dedim. Bu kağıt balonları çok seviyorum. Takip edenler bilir. Senelerdir doğum günü partilerimin vazgeçilmezidir bu kağıt balonlar.


Antrenin tavanını kurdeleye zımbaladığım kağıt kelebeklerle süsledim. Tabi ki palyaço balonumuz olmazsa olmazdı. O da her sene olduğu gibi yerini aldı. Salonda sadece 2 duvarda çiçek balon uygulamasını kullandım.


Burası da çocuklar için hazırladığım hediye köşemiz. Birbirinden güzel rengarenk kumbaralar aldım onlara.


Tatatataaaam huzurlarınızda doğum günü prensesi. Kendisi Winx olmak istedi. Bende elimden geldiği kadarı ile yaptım. Bu kelebek kanadını aylar önce toys shopdan almıştım. Pembe tuvaleti, pembe tacı ve peri kanatları içerisinde gerçekten bir peri gibiydi sanki.


Masanın hazırlık aşamasından bir foto bu. Bir yandan mutfak da hazırlıklar sürüyor, diğer yandan hazır olanlar masada yerini alıyor.


Masa hazır, misafirler gelmeye devam ediyor. Ben ise mutfak da şeker hamuru yoğuruyorum. Pastanın kaplaması ve süslemesi için. Evet dedim ya; çoğu şey son dakikaya kaldı diye. Bir sıkıntı olmadı ama. Allah'dan misafirler de geç geldi :)


Pastayı daha farklı düşünüyordum ama servis tabağının azizliğine uğradım. Servis tabağı, pasta ile aynı genişliğe sahip olunca, sıfıra sıfır kaplamak mümkün olmadı. Ben de böyle yapmayı uygun gördüm bu nedenle. Hiç de fena olmadı ama. Sade ve tam Begüm'ün sevdiği gibi bir şey çıktı ortaya.



O telaşenin içinde lolipop şekeri tam da ocağın yanına koyan ben erimesine ve renk değiştirmesine niye bu kadar şaşırdıysam :)


Sen gülsün, ömürsün; insanın canına can katan bir evlatsın. Rabbim sende esirgememiş ruh güzelliğini. Ruhunun güzelliği de dışa vurunca seyredilesi bir güzellik olmuş ortaya çıkan. Ömrümde gerçek anlamda hesapsız, kitapsız iyi olan iki insan tanıdım. Biri banan, diğeri sensin kızım. Sadece bizi değil, herkesi mutlu ediyorsun. Sen mutlu ettikçe mutlu oluyorsun. Rabbim bir ömür mutluluk kapılarını açsın sana bebeğim. Seni çooook seviyorum annem.


Üç güzel pastanın gelmesi ve partinin başlaması için masada çoktan yerlerini almışlar









Meşale maytaplar yanar ve anne pastayla gelir.


İşte tam o mum üfleme anında da konfetiler patlatılır.



5 yaş mumu tekrar yakılır ve bir dilek dilemesi istenir prensesin.



Aile pozları verilir


Nursenlerle


Babaanne ve dede ile


Anneanne, teyze ve dayı ile


Hayret teyze ile


Gönül ablası ile


Şerife ve Yahya ile


Evrim ablası, Fatih abisi ve Enver abisi ile




Renkli karton kağıtlarından kelebekler yapıp, bunları delgeçle delip, ince bir kurdeleye geçirdim. Keçeli kalemle Happy Birthday yazıp astım. Bu sene ki konseptimizin Winx olası nedeni ile kelebek kanadını figürünü kullanması uygun buldum. Hem çok renkli, hem kolay, hem de şık bir görüntü çıktı ortaya. Genellikle üçgen flama yapıp geçiyorlar partilerde. Ben ise konsept çalışmayı ve bunu uygun unsurları bir araya getirmeyi seviyorum.


Öyle çok eğlendi ki. Gözünün içi parıldadı bütün parti boyunca.



Çocuklar için balkon kısmına bir oyun bölümü hazırladım. Winx boyama kağıtlar, boyalar, Winx karaoke vs. gibi.


Menünün masa haricinde ki diğer kısmı


Bu çocuklar için hazırladığımız diğer hediyemiz. Winx yumurta ağacı. Winx yumurtalardan alıp üzerlerine silikon ile pembe kurdele yapıştırdım. Böylece ağacın dallarına asabildim.


Bu patlamış mısır külahlarını yapmak en sevdiğim kısımlardan biriydi. Üzerlerine de Winx sticker'ları yapıştırdım. Çocuklar bunu çok sevdiler.



Beraber bir şeyler yerken öyle tatlı oluyorlar ki ...


Üzerine meyve suyu döken ve böylelikle gömleğini çıkarıp askıları ile show yapan yakışıklı. Herkes çok tatlı olduğunu söyledikçe iyice havalara girdi fırlama. Eller cepte falan :) çok seviyorum seni oğlum. Hele bu aralar daha da düşkünüm sana.


Onlar birbirlerini ta bebeklikten beridir çok seviyorlar. Ben de onları.


Veeee pinyata zamanı. Bizim doğum günü partilerimizin vazgeçilmezidir bir kaç senedir pinyata. Fakat bunca zamansızlığıma rağmen bu sefer ki pinyatayı yapmak için üç kere uğraştım. Birinci pinyata patladı. İkinci pinyatanın üstüne Buğra düştü ve pelt oldu. Bu üçüncü pinyata. Yapması bir gün önce süslemesi ise partiye 1 saat kala bitti. Begüm önceki iki tane için çok üzülmemiş olsaydı üçüncüyü yapmayabilirdim de. Kıyamam ben yavruma ama. Madem doğum günü, olabildiğince mutlu olmalı.


Onlar pinyatayı patlatmaya vurmaya Semoş ve ben de fotoğraflamaya doyamadık :)



Sonunda Begüm'ün son vuruşu ile patladı pinyatamız


Pinatadan dökülen şeker ve jelibonları toplama savaşı başladı.



Ganimetlerini toplayıp yanıma geldiler ve torba istediler. Hepsine birer tane buzdolabı poşeti verdim. Topladıklarını içine koyup annelerine teslim ettiler kaybolmasın diye :)


Begüm cezeryeyi çok sever. Kaşla göz arası masanın yanına sokulup sokulup cezerye aşırırken gördüm onu :)


Sıra Winx yumurtalarını arkadaşlarına hediye etmeye geldi. Kendi elleriyle verdi hediyelerini arkadaşlarına prenses. Önce birer tane aldılar. Baktılar ağaçta daha yumurta var. Çaktırmadan bana bakmaya çalıştılar. Ben de isteyen daha alabilir dedim demesine ama cümlemi tamamlamadan zaten çoktan almışlardı :)


Çok eğlendi çoooook


Sıra Begüm hanımın hediyelerini vermeye geldi. İlk olarak biz verdik hediyesini. Ona sürgülü bir Winx çantası aldık. İlk okul için. Görünce çok şaşırdı ve çok mutlu oldu. Hediyeyi alıp eve geldiğimiz gün babasına''bana hediye aldınız di mii. Yoksa winx okul çantası mı aldınız ?'' diye sormuştu. Bunu duyunca Orhan'la şok olmuştuk. Çünkü daha önce bununla ilgili hiç bir konuşma geçmemişti aramızda. Begüm de böyle bir taleple hiç gelmemişti bize. Resmen bildi ne aldığımızı :)


Anneannesi Winx kızlarından Flora'yı almıştı ona. Flora'yı çok istiyordu zaten. Pastanın üzerinde ki peri Tecna. Begüm oldum olası Tecna'yı sevdi. Tecna teknoloji perisi. Bu sıralar Flora'yı da sevmeye başladı. O da doğa perisi. İki zıt kutup gibi. Teknoloji ve doğa.


Babaannesi Hello Kitty pembe bir bornoz almış Begüm'e. Görünce çok sevindi. Çünkü seneye doğum günü konsepti için Hello Kitty'i seçmişti.



Büyükbabaannesinden rengarenk bir eşofman takımı hediye geldi.


Hemen gidip elini öptü büyükbabaannesinin


Kuzeni Zeynep ece çok şık bir bordo pantolon ve beyaz hırka hediye etti.


Öperek teşekkür etti Begüm de ona.


Hediyesini veren herkesi öperek teşekkür etti . Yengesini ve


dayısını da


Halası verdi bu kez hediyesini


Harika bir çift yağmur çizmesi


Hemen denedi bizim ki heyecanla. Ve halasını da öptü



Ardından doğruca Yavuz'a


Gönül ablası verdi hediyesini


Paketin üzerinde Hello Kitty resmini görünce heyecanlandı bizim ki. İçinden saat çıktığını görünce mutluluktan uçacaktı sanki. 3. saati aslında ama doymuyor saatlere.


Hemen gidip Gönül ablasını da öptü


Haret teyzesinin hediyesi harika krem rengi bir elbiseydi. Ben bunu okulda giyerim di mi anne dedi bana :) Bu güne kadar böyle değildi ama bu aralar artık güzel olmak istiyor sürekli :)



Evrim ablası ve Fatih abisi harika bir Winx okul seti hediye ettiler Begüm'e. Görünce gözleri yerinden fırladı. Kalemliğinden, suluğuna, rengarenk kalemlerden, silgisine kadar ne ararsan vardı. Salıncaklı kalemi favorisi oldu. Ve hemen öptü teşekkür için onları da.


Enver abisi içinde rengarenk boyaların olduğu, sulu, pastel, kuru, keçeli ne ararsan, bir set hediye etti. Anne bunları da okula götürebilirmiyim diye sordu heyecanla bana. Okula başlayacağı için heyecanlı idi zaten. Bu kırtasiye setleri de heyecanına heyecan kattı kızımın.


Gidip Enver abisini de öptü


Biz hediye faslı ile uğraşırken beyler talimatım üzerine sürekli fotoğraf çekiyorlardı :)


Teyzesi sona sakladı hediyesini. Birinci hediyesi Pembe bir Winx spor ayakkabı idi. İkinci hediyeye gelince Begüm'den gözlerini kapamasını istedik. Paketi kucağına koyduk. Gözlerini açtı ve hızlıca açmaya başladı. İçinden tablet çıktığını görünce teyzesinin boynuna öyle bir atladı ki görülmeye değer bir sahneydi. Öpücük yağmuruna tuttu resmen teyzesini. Uzun zamandır istediği bir şeydi tablet. Muradına ermiş oldu bizim küçük prenses.




Sıra arkadaşlarına ikinci hediyelerini dağıtmaya geldi. Sırayla bütün arkadaşlarına seçtirdi hangi kumbarayı istediklerini.


Birbirlerini buldular ya doya doya oynadılar.


Oyunlarla dolu bir doğum günü partisi oldu.


Süsleme içime tam anlamıyla sindi. Ben dahil herkes çok beğendi. En çok da kızım tabi. Sen delisin, bunca şeyle nasıl uğraştın dediler. Ben seviyorum mutlu etmeyi ve bunu gördükçe de mutlu olmayı.


Gelin-kaynana :) bu küçük prenses de erkek kardeşimin üçüncü kızı olan Bade hanım. Kendileri henüz 5,5 aylık kumral mavi gözlü bir prenses :)
İlki 5,5 yaşında esmer, kahverengi gözlü Zeynep Ece
İkinci 2,5 yaşında ki altın sarısı saçlı, mavi gözlü, beyaz tenli sarışın Öykü Naz
Üçüncü 5,5 aylık kumral mavi gözlü Elif Bade hanım.
Allah hepsine güzel bir ömür nasip etsin inşallah. Birbirinden güzel yeğenlerim benim.


Bir ara Gönül ortadan kayboldu. Buğra'nın odasında, Buğra ve Baran'ı oynatırken buldum onu. :)


Buğra'nın odası bu haldeydi işte :) Begüm'ün odası da aynı durumdaydı :)


İki eski iyi dost


Baba kız pozu


Bade bebek


Canlarım, onlar benim kardeşlerim. İyi ki varsınız. İyi ki canımsınız. İkinizi de çoooook seviyorum. Bu hayatın her anı siz varsanız daha kolay ve daha sevilesi geliyor insana.





Hala- yeğen aşkı


Bu da hala-küçük yeğen buluşması


Ömrümden ömür çalan yakışıklım benim


Doyasıya oynadılar. Atlayıp, zıplamadık yer bırakmadılar.


Vakit epeyice geç olup, davetlilerin gitme vakti gelince Begüm yağmur musluklarını açtı yine böyle. Çok mutlu olduğu anların bitmesini hiç istemez oldum olası.


Ertesi sabah kahvaltı niyetine halası oğluşumu yerken :)

Evet Begüm artık 5 yaşında. Kocaman ve dolu dolu 5 yıl kızımla.

Doğum günü parti konseptimiz Winx oldu bu sene. Hatta şimdiden gelecek senenin konseptini bile belirledi küçük hanım :) Bu sefer çok zorlandım. Çünkü hazırlanmak için bir haftam vardı ve bu bir haftanın içinde ilgilenmem ve içinde bulunmam gereken durumlarda ortaya çıkmıştı.

Her zaman ki gibi kolları sıvayıp ETSY'i taradım.Olmadı, çünkü Winx Club'a ait çok az şey vardı. Nette uzun süren araştırmalar sonunda farklı farklı kullanılmış bir konsepti bir araya getirerek kendim bir konsept tasarladım.

2 gün sticker'ları hazırlamam ve ozalitçiden çıktılarını alıp, kes yapıştır işlemlerini halledip bitirmem sürdü. Bir günüm slide'la uğraşmakla geçti. Happy birthday yazısı için peri kanatlarını uygun gördüm ve bir akşamda renkli kartonlara elle çizip, kesip, delip, kurdelesini takıp yerine astım. Aynı akşam peri kanatlarının hemen ardından, patlamış mısırlar için rengarenk külahlar hazırladım. Klasik külah yerine, birleşim yerlerini kulakçık şeklinde bırakarak farklı bir görüntü verdim. Birleştirme işlemini zımbalayarak hallettim ve üzerlerine Winx sticker'ları yapıştırarak son halini verdim.

Bir sonraki gün kağıt balonları hazırladım. Hemen ardından antreye lambanın etrafına asmak için kurdeleye zımbaladığım peri kanatlarını hazırlayıp yerine monte ettim.

Akşamına şekilli kurabiyelerini yapıp pişirdim. Kurabiye hamuruna desenli oklavalar ile çiçek deseni verdim. Bu nedenle şeker hamuru ile kaplama gereği hissetmedim. Piştikten sonra streç film ile sarıp kurdele bağladım. Ardından yapışkanlı stickerlar hazırlamıştım üzerine de onu yapıştırdım. Sonuç harikaydı ama fotoğraflamayı unutmuşum. Masada da çatalların arkasında kaldığı için fotoğraflarda pek görünmemiş.

3 kere pinyata yapmak zorunda kaldım. Toplam da pinyata için 4 gün uğraşmak zorunda kaldım bu nedenle. Pinyatanın son halini alması partiye 1 saat kalayı bulmuştu. İlk pinyata patladı. İkincisine Buğra düşüp ezdi. Sonuncu görevini yerine getirme fırsatını buldu diyebilirim.

Semoşumun gelemem demesine rağmen doğum sabahı saat 6 gibi Afyon'dan gelip bize sürpriz yapması çok iyi gelmişti bana. Çünkü o yanımda iken kendimi daha sakin ve güvende hissediyorum her zaman.

Doğum günü sabahı uyanıp kahvaltı yaptıktan sonra Orhan çocukları alıp parka götürdü. Annem, Semoş ve ben hemen kolları sıvayıp işlere koyulduk. 200 adet balon şişirdik Semoşla. Balondan çiçekler yapıp duvar ve kapılara astık. Masanın arkasına fon için büyük balonlardan yine balon çiçekleri hazırlayıp çift taraflı bant ile önce 4 parmak eninde kestiğimiz grafon kağıtlarını, ardından üzerlerine balonları yapıştırarak perdeye monte ettik.

Ben çocuklar için aldığım kumabaralar için hediye köşesini hazırladım. Bir de 2 gün öncesinden hazırlamış olduğum Winx yumurta ağacına son halini verdim. Ve yerlerine yerleştirdim.

Antre için palyaço balonu Semoş hazırladı sağolsun. Duvarlara Winx stickerları yapıştırdık. Tavana kağıt balonları astık.
Sonra ben balkona çocuklar için oyun masasını kurdum.  Süsleme işleri tamamlanır tamamlanmaz masayı hazırlamaya koyulduk.

Annem mutfakda ikram edilecek şeylerin bir kısmını hazırlıyordu. Semoş makarna salatasını yapmaya girişti ben de pastayı yapmaya koyuldum. Pastayı yapar yapmaz dolaba koyup menünün diğer ikramlarını hazırlamaya başladım. Menü tamamlandı sonunda.

Ardından giyin, hazırlan, çocuklar geldi onları giydir hazırla. Evi toparla, son kontroller derken misafirler yavaş yavaş gelmeye başladı. Kuaföre gitmeye bile vakit kalmadı maalesef.

Misafirlerin gelmeye başladığını görünce hemen pastayı şeker hamuru ile kaplama ve süsleme işlerine koyuldum. Pastanın üzeri için Begüm'ün Winx bebeğini yani Tecna'yı kullandım. Görünce çok sevinmişti zaten. Pasta da aksilikler oldu servis tabağı yüzünden. Diğer servis tabağını bulamayınca küçüğünü kullanmak zorunda kaldım. Onun genişliği de pastanın genişliği ile aynı olduğu için pastanın kenarlarını etek gibi dalgalandırmam gerekti. Bu halini de çok sevdim ama. Misafirler ve güzel kızım da çok beğendi zaten.

Bütün misafirler gelince hemen slide'ı başlattırdım Orhan'a. Yavuz'a konfeti patlatma görevi, Hakan'a da fotoğraf çekme görevini verdim.

Pastanın mumlarını yakıp iyiki doğdun eşliğinde elimde pasta ile girdim salona. Begüm pastanın son halini görünce gözlerine inanamadı. O bakışları görmek bütün yorgunluğuma ve hastalığıma değdi işte. Mumlar üflendi, konfetiler patlatıldı. Aile fotoğrafları çekildi  ve ardından selfservis başladı. Çocuklar karınlarını doyurduktan sonra pinyata patlatma oyunu başladı. Sırayla sopasıyla vurdular ve patlattılar pinyatayı. Pinyatadan dökülen çikolata, şeker, jelibon paketlerini toplamaya koyuldular yerden. Sonra bana gelip poşet istediler ve ganimetlerini bu poşetlere doldurup annelerine verdiler.

Sıra Begüm hanımın doğum günü hediyelerini kabul etme faslına geldi. İlk hediyesini babası ve ben verdik. Sonra Buğra hediyesini verdi ve böylece devamı geldi. Hediyesini veren herkesi, paketlerini açtıktan sonra öperek teşekkür etti prensesim.

Hediye faslının ardından Begüm arkadaşları için hazırladığımız kumbara tepsisini kucağına alıp sırayla hediyelerini dağıttı. Herkes kendi kumbarasını kendi seçti.

Bir yandan slide dönüp duruyor, büyükler de Begüm'ün bebekliğinden bugüne kadar nasıl değiştiğini ve büyüdüğünü konuşuyorlardı.

Partinin sonuna gelmeye başlamıştık. Bu nedenle her sene yaptığımız parti kapanışımızı yaptı çocuklar. Her birinin eline kürdan verdim ve buldukları tüm balonları patlatma yarışına koyuldular. En çok da bu kısımda eğleniyorlar bunu gözlemledim.

Davetliler gitmeye başlayınca Begüm çok üzüldü. Hatta ağladı. Ama çok eğleniyorduk anne, ne olur gitmesinler diye ağladı.

Bir doğum günü partimizden de alnımızın akıyla çıkmış olmanın rahatlığı çökmüştü üstüme. Semoş yorgunluktan uyuya kalmıştı. Orhan'da kayınvalidemleri evlerine bırakmaya gitti. Çocuklar salonda sütlerini içerken ben odalarını toparlayıp düzenledim hemen.  Ardından salona yanlarına gidince Buğra'nın yorgunluğa dayanamayıp koltukta uyuya kaldığını gördüm. Yavrum çok yorulmuştu. Hemen yatağına yatırdım. Begüm'ü de yatırdıktan sonra Semoş'un yatağını hazırlayıp onu da yatırdım.

Annem mutfağı toplamaya koyulmuştu çoktan. Partinin başında mutfak kapısının koluna büyük boy bir çöp torbası asmıştım ve doldukça çöp odasına atıp yenisini asıyordum. Bu nedenle çer çöp dağınıklığı olmadı Allah'tan mutfak da en azından.

Ben de salonu temizlemeye koyuldum. 5 büyük boy çöp torbası çöp çıktı evin genelinden. Yerlerde ki konfetileri bile elimle topladım. Makine sesi çocukları rahatsız etmesin diye. Sabaha karşı saat 4; evde asayiş berkemal. Düzen eski haline getirildi ve hemen yatıp uyundu.

Temizlik kısmı ertesi gün halledildi.

Parti Menümüze gelince;

1. Kıymalı börek
2. Peynirli poğaça
3. Sosisli milföy
4.Ispanaklı börek
5. Yaprak sarma
6.Makarna salatası
7. Kısır ( kısırı pembe plastik bardaklara koyup, üzerlerine de kaşık saplayıp öyle ikram ettim)
8. Patates salatası
9. Çerkez tavuğu
10. Fındıklı kurabiye
11. çörek
12. Cezerye
13. İncir tatlısı
14. Şekilli kurabiye
15. Patlamış mısır
16. Haşlanmış mısır
17. Marshmallow şekerleme
18. Lolipop şekerler
19. Beze
20. Pasta

Bu menünün hazırlığında emeği olan herkese tek tek teşekkür ederim.

İyi ki doğmuşsun kızım. Kızım diyebilmek öyle güzel öyle derin bir duygu ki anlatamam. Sağlıklı,, mutlu, huzurlu, ailene, vatana, millete hayırlı bir ömür sür yavrum. Seni çok seviyoruz ömre bedelimiz bizim.




17 yorum:

  1. selma allah nazardan saklasın bu nasıl bir enerji okurken yoruldum valla.ama inan çko güzel görünüyor her şey.
    nasıl yorulduğunu tahmin edebiliyorum .nice güzel seneleri olsun inşallah prensesin.

    YanıtlaSil
  2. aman allahım inanamadım gerçekten hazırlıkları okuyunca, bu işi profesyonel olarak da yapabilirsiniz eminim ihya olursunuz... harika olmuş emeklerinize değmiş, elinize sağlık, bayıldım :) minik prensese musmutlu bir hayat diliyorum :)))

    YanıtlaSil
  3. Bigo'cum çok teşekkür ederim canım. Evet, gerçekten çok yorucu. Kısıtlı zaman nedeniyle bu kadar çok yoruldum ama. Normal de daha çok keyif alabiliyorum :) Ama değdi Alla'a şükür :)

    YanıtlaSil
  4. Anne kaleminden; çok teşekkür ederim güzel dilekler için. Aslında bende çok isterim bunu kendime hem bir uğraş, hem de iş olarak edinmeyi ama bu sene oğlum nedeniyle zor Ama seneye kızım okula, oğlum kreşe gidince gerçekleştimeyi düşündüğüm bazı projeler var kafamda :)

    YanıtlaSil
  5. Nice nice çok mutlu yılları olsun begüm ün
    Nerden başlayacağımı bilmiyorum hersey harika gözüküyor balon detayına bayıldım kelebekler ayrı güzel menü harika çocuklar gönüllerince oynamışlar çok mutlu gözüküyorlar Buğra zaten yakışıklı prens bade bebeğe maşallah çok güzel bir kız çocuğu ellerine sağlık senin gibi anneleri olduğu için çok şanslılar;)

    YanıtlaSil
  6. Güzin çok teşekkür ederim güzel sözlerin için. Doğum günlerini özellikle çok seviyorum ben. Utanmasam kendi doğum günüm için bile böyle bir parti düzenlerdim :)

    YanıtlaSil
  7. herşey çok güzeldi fotolara da yansımış.benim güzel bebeğim de cok mutlu oldu.daha ne olsun..

    YanıtlaSil
  8. Ablasının bi tanesi, sen hızır gibi yetişmeseydin her şey eksik kalacaktı. İyi ki kardeşimsin tatlım :)

    YanıtlaSil
  9. selma ablacım kaç gündür bu fotoğrafları bekliyordum sonunda gördüm gerçekten beklediğim kadar varmış harika olmuş ellerine sağlıkk bende oğluşun doğum gününe hazırlanıyorum 2 yaşına gircek nasipse pepee ye bayılıyo bizim minik konsept pepe istiyorum bana önerebileceğin bi şeyler olursa çok sevinirim o sevimli miniklerini öpüyor senide ayrıca kutluyor ve çok seviyorum tekrar emeğine sağlık

    YanıtlaSil
  10. Beratınannesi, öncelikle bu içtenliğin ve samimi yorumun için çok teşekkür ederim. Yoğun olmam nedeni ile yazıyı hazırlamak zaman aldı. Bu nedenle gecikme oldu. Oğluşunun yeni yaşını şimdiden kutlarım canım. Seve seve elimden geldiği kadar yardım etmek isterim tabi. Senin nasıl bir doğum günü partisi yapmak istediğin hakkında hiç fikrimin olmaması buradan sana öneride bulunmamı zorlaştırıyor. İstersen annekarinca@gmail.com'a mail at oradan konuşalım ayrıntıları. Mesela nerede yaşıyorsun, evde mi yapacaksın partiyi, kaç kişiyi davet edeceksin ve buna ne kadarlık bir bütçe ayırmayı planlıyorsun. Bunları bence özelden konuşursak daha iyi olur.

    YanıtlaSil
  11. Fotolar mukemmellıgın ancak yarısını yansıtmıstır bence ve bu kadarı bıle harıka bır ıs cıkardıgının gostergesı. Cok guzel olmus olmus hersey. Bu dogumgunu postunu 4 gozle bekliyordum :) Balon detayini tuttum. 2ay sonra bizimkisi var. Cok yorulacagimi biliyorumm ama hafizalarda guzel bir ani birakmak icin yasanan yorgunluga deger. Yeni yasiniz kutlu olsun, nice guzel gunleri aylari yillari olsun insallah. Allah yavrulari annelerine bagislasin bize eksikliklerini acilarini gostermesin insallah. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  12. Özlem'cim çok teşekkür ederim, amin cümlemiz için inşallah.

    YanıtlaSil
  13. Canım çok uzun zamandır bloga girme fırsatı bulamıyorum sonunda girip begüm ün winks temalı doğum günü postunu uzun uzun okuyup resimlere baktım herşey çok güzel elelrine emeğine sağlık.İlk yüklediğin de sadece resimlere bakabilmiştim Ada benim bu yıl doğum günüm winks li olsun deyince hemen aklıma Begüm ün doğum günü geldi ve uzun uzun inceledim bu konuda senden yardım almam gerekecek sanırım seninde iznin olursa canım çok öptüm çocukları ve seni :)

    YanıtlaSil
  14. Ada ve biz ; Öznur'cum teşekkür ederim tatlım. Güzel Ada'nın doğum günü ne zaman tatlım, hem de en güzelinden yaparız prensese winx'li

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım mart ın 23 ünde ama ben şimdiden fikir edinmeye başladım hatta senden kopya çekerek renkli kartonlardan kelebekler yapmayı düşünüyorum, winks yumurtaları güzel fikir bide onları astığın standı nereden bulabilirim ben ...

      Sil
  15. Merhabalar,

    Ellerinize sağlık güzel bir konsept olmuş.Oğlumun birinci yaş günü için süsleme yapmak istemiyorum.Perde üzerine yaptığınız sıra ile dizili balonların altındaki kurdaleleri neyle yaptığınız öğrenebilir miyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba o şeritleri grafon kağıdı ile yapmıştım

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...