30 Ağustos 2012

Begüm'ün Strawberry Shortcake - Çilek Kız temalı 4 yaş doğum günü partisi









































































































































Eveeet, sonunda gelebildim buralara. Uzun süredir, yoğun günler geçiriyor ve bu yoğunluğun içinde bloga yazacak zaman kalmıyordu. Aslında içimden de gelmiyordu. Şeytanın bacağını bu güzel postla kırmış olalım bakalım :)

Geçtiğimiz cumartesi akşamı evde Begüm için 4 yaş doğum günü partisi düzenledik. Sevdiğimiz çoğu kişi yanımızdaydı. Tatil nedeniyle gelemeyenler hariç diyelim.

Doğum günü konseptimiz strawberry shortcake idi.  Hazırlık aşaması beni epeyi zorladı. Nedeni ise strawberry shortcake ile ilgili parti malzemesi adına hiçbirşey yoktu. Türkiye'de lisansı yokmuş bu tür malzemeler için.

Neyse iş başa düştü. Etsy tarandı, incelendi. Bizim konseptimize uygun ne varsa toparlandı ve yapılabilecek şeyler sıraya kondu. Sonrası el emeği, göz nuru tabi. Sticker'ları tasarla, ozalitçide bastır. Kes çubuklara yapıştır, kurdelele.

Pinyata yap.  O da konsepte uygun olsun diye çilek formatında hazırla.

Slide gösterisi hazırla ( 1 hafta uğraştım bunun için )
Happy birthday yazısı için çilek figürü kullanmaya karar verdim. Bunun için kırmızı kartondan çilek kısımlarını, yeşil kartondan yaprak kısmını kes, birbirine yapıştır. Keçeli kalem al, etrafını siyahla çiz, içine harfleri sıra ile yaz, kurdeleye geçir.

Pazara git, strawberry shortcake duvar sticker'ları al, yapıştır.

200 adet balon al, şişir. ( Balon konusunda, başta Orhan, sonra Semoş, ardından Hayret teyze sağolsunlar sırayla şişirdiler. Yorulan bir sonrakine devretti :))

Renkli kartonlardan kukuletalar yap. Üzerlerine sticker yapıştır.

Peçeteleri rulo yap, kırmızı kartonlardan peçete halkaları hazırla, zımbala ve üzerlerine sticker yapıştırıp içinede çatal koy.

Bahariye 'ye git. Parti malzemeleri satan dükkanı bul, bardak, tabak, çatal, masa örtüsü vs. al. Günün süprizi olarak strawberry shortcake balonu orda bulmam oldu. O da bir tane kalmış ve vitrinde idi. Sağolsun dükkan sahibi, hemde ederinden çok uygun fiyata alıp verdi vitrinden.

Kapı için Begüm'ün fotoğrafı olan hoşgeldin yazısı hazırlayıp yapıştırmıştım. Garip olan 3 saat içinde birinin onu oradan söküp çalması oldu. Güvenliğe kadar soruşturdum ama bilen yok. Önemli olan üzerinde kızımın fotoğrafının olması. Ne amaçla alır ki böyle bir şeyi insan. Belli ki parti verilecek. Sapık diye korktum işin gerçeği. Bulunamadı. O gün bir yandan süsleme hazırlıkları sürerken, Orhan'ı gönderdim ozalitçiye yenisini bastırtım astım artık.

Avizeler için 2 adet çilek balon hazırla. Yeşil kartonlardan yaprak ve sap yap. Üzerinede siyah keçeli kalemle benekler çiz, as.

Antredeki lambanın etrafı için renkli kartonlardan yuvarlaklar kes, ipe yapıştır. Çift taraflı bantla lambanın etrafına yapıştır.

Salon kapısını beyaz tül ve balonlarla süsle
Almış olduğum palyaço balonu tek tek şişir, birleştir. Antreye koy. O da sürekli devrilip durdu ya :)

Çocuklar için baloncuk şişeleri hazırla.

Bütün duvarlara mutfak dahil balon yapıştır.

Balkona çocuklar için mini bir boyama alanı hazırla. Çilek kız boyama kağıtları koydum. İyi ki yapmışım. Çünkü bayağı vakit geçirdiler boyama yaparak.

Buğra'nın bebek maması kavanozlarını saklamıştım. Kayınvalideme çilek reçeli yaptırdım. (malum onun reçelleri dillere destandır bizler arasında ) Kavanozlara reçelleri doldurup, kırmızı puantiyeli kumaş ve yeşil kurdele ile süsledim. Üzerlerine de sticker yapıştırdım. Çok güzel oldular.

Çocuklar için de strawberry shortcake boyama kitabı aldım.

En önemlisi ise Begüm'ün kostümü idi. Daha önce yapmış olduğum kırmızı tütüsünün üzerine kısa yeşil tüllerden birkaç sıra geçtim ve siyah bir kumaştan kestiğim benekleri de üzerine silikonla yapıştırdım. Kırmızı bir tac aldım ve kırmızı, yeşil tüllerle eteğine uyum sağlacak şekilde aynı sistemi uyguladım. Tişörte gelince. Beyaz bir atlet aldım ve üzerine pazardan daha önce aldığım kabartma sticker yapıştırdım. Sticker'ın kendi yapışkan özelliği kumaşta sağlamlık sağlamadığı için silikonda kullandım.

Menü:
  1. Tahinli kurabiye
  2. Havuçlu cezerye
  3. Yaprak sarma             ( annem hazırladı)
  4. Zeytinyağlı biber dolma
  5. Kıymalı börek             ( kayınvalidem hazırladı)
  6. Sigara böreği               ( annem hazırladı )
  7. Patates köfte
  8. Nohut salatası             ( Funda hazırladı)
  9. Patates salatası           ( Ben patatesleri haşlamıştım ama sağolsun salata halini emoşum verdi)
  10. Makarna salatası
  11. Muffinler
  12. Şeker hamurlu kurabiye (bunları bir gece önceden yapıp, poşetledim. İlk kez şeker hamuru ile kurabiye kaplamama rağmen gayet başarılıydım diyebilirim :))
  13. Çilekli puding
  14. Pasta  ( doğum gününden 3 gün öncesine kadar ben yapmaya kararlıydım ama yetiştiremeyeceğim için son anda vazgeçtim ve her sene olduğu gibi Mado'ya pasladım pasta işini )
  15. Marhmallow şekerleme hazırladım. Royal ıcıng hazırlayıp, marketten aldığım marshmallow'ları ona batırıp, ardından renkli minik şekerlerle süsledim. Çubuklara geçirip servis ettim.
  16. Şekerleme ve kuru yemiş kavanozları.
  17. Lolipoplar, bonbonlar vs.
Yani menünün 7-8 kalemi bana ait gerisi sağolsunlar ailem ve dostlarıma.

Doğum günü sabah 7'de Semoş geldi Afyondan. Öğle saatlerinde de annem geldi. Kahvaltının ardından çocukları kayınvalideme gönderdim. Evi süpür, sil, toz al başladık işe. Balonlar şişirildi bir yandan. Diğer yandan yatakları düzelt. Banyoları temizle. Şişen balonları duvarlara yapıştır. Bu arada öğleden sonra Hayret teyze ve Özge geldi. Sağolsunlar onlarda başladı bir yandan balon şişirmeye. Sticker'lar duvarlara yapıştırıldı. Çilek balonlar hazırlandı, avizelere asıldı. Masa hazırlandı. Palyaço balon şişirildi ve yerine kondu.

Ardından Semoş'la kuaföre indik saçlar yapıldı. Eve döndüğümüzde saat 8'di. Misafirlerin bir kısmı gelmişlerdi bile. Hemen makyajımı yapıp, masanın kalan eksiklerini tamamladım. Veee geri kalan misafirlerinde teşrif etmesi ile parti başladı.

Organizasyon sıralaması

Pastanın salona girmesi ile parti başladı. Mum üfleme seansı bizde uzun sürer. Bir daha baba, bir daha baba sesleri eşliğinde. Akabinde konfetiler patlatıldı.

Ardından davetlilerle fotoğraf çektirme seansı

Sonrasında self servis başladı ve karınlar doyuruldu.

Pinyata zamanı çok eğlenceliydi. Çocukların sabırsızlıkla bekledikleri an bu andı işte. Düşen jelibon ve şekerlemeler kapış halindeydi. Patlatma merasimi ayrı bir şenlik haliydi.

Sonra hediye faslı başladı. Herkes sırayla Begüm için aldıkları hediyeleri verdiler ona. Ondan mutlusu yoktu o anda. Bir de hediyesini verenlere, özelliklede kendi arkadaşlarına teşekkür ederek sarılması vardı anlatamam. Bizler genellikle doğum günlerinden önce sorarız birbirimize ne hediye alalım diye. İhtiyacı olan veya çok istediği birşey varsa o olsun diye. Bu nedenle hediyelerin bir kısmı sparişti diyebiliriz :)

Teyzesinin Begüm'e aldığı bisiklet,  yada Özge'ciğimin aldığı doktor oyunu. Beni şaşırtan ise Nursen oldu. Konsept dahili bir hediye almış. Strawberry shortcake çanta ve plaj havlusu. Begüm ve benim gözlerimiz parladı hemen :) Kıyafetler, oyunlar birsürü birsürü hediyeler. Ben de monopoly aldım kızıma. Ertesi gün oynamaya başladı bile babası ile. Aslında yaşı küçük ama o benim düşüncemmiş, onu kanıtladı remen prenses bana.

Hediye faslının ardından çilekli puding ikram edildi.

Hediye konusunda sıra bize gelmişti. Ben misafirlerimiz için hazırladığım, çilek reçeli kavanozlarımızı dağıtırken, Begüm de aynı anda arkadaşlarına boyama kitaplarını hediye etti. Herkes çok beğendi reçel kavanozlarımızı. Beğenilmesi beni ayrıca mutlu etti tabi.

Sonra çocuklara oyun oynattım biraz sıcak-soğuk oyunu falan. Bir ara bir balon patlama sesi duyuldu. Antrede ki palyaço balonun kafası patlamış. Senmisin patlayan diyerek tuttum balon buketini salonun ortasına koydum ve elime büyük şiş kürdanlardan aldım ve çocuklara dağıttım. Balon patlatma zamanı diye bağırdım. Bütün çocuklar heyecanla salona toplandı ve ellerine birer tane kürdan verdim. Başladılar çılgınca patlatmaya. Balon buketinin hepsini patlattılar ama kesmedi çocukları. Yerdeki diğer balonları kapıştılar. O da yetmedi duvarlardakileri çıkarıp patlattılar. Gecenin asıl eğlencesi bu oldu çocuklar için. Onlar çığlık çığlığa eğlendi, bu sayede bende keyif dört köşe oldu. Onları böyle gördükçe doğru bir parti verdiğime iyice emin oldum.

Yavaş yavaş herkes yorulmuştu. Bir yandan çaylar içildi, sohbet edildi ve gece sonlandı.

Tüm davetliler gittikten sonra hemen çocukları banyoya soktum. Sütlerini verdim. Onlar içerken hemen odalarını toparladık. Buğra'yı Semra, Begüm'ü annem uyuttu. Orhan ve bende temizliğe koyulduk. Ben süpürdüm, o çöpleri toparlayıp attı. O sırada annem odadan çıktı ve yerleri silmeye başladı. Ben toz alırken, bir kova su yapıp Orhan'a verdim. Salonun halısını silmek zorunda kaldı. Benim kolumda son 5 aydır bir sancı var bu nedenle güç gerektiren şeyler konusunda Orhan yardımcı oluyor sağolsun. Konfetilerin boyası çıktı bütün halıya bu yüzden hemen silinmeliydi. ( Hoş bugün halı yıkama makinesi ile yıkadım hala çıkmadı lanet lekeler ) ev derlendi toplandı. Herkes 3 gibi uyuya kaldı. Benim uyumam 5'i buldu. Onu oraya yerleştir, banyoları ov, mutfağı düzenle derken anca oldu. Allahtan yiyecek artmadı. Yoksa birde onları dolaba sığdırma derdim olacaktı.Çoğu yendi, kalanları da giderken misafirlere paket olarak verdim.

Bu güne kadar 4 konsept parti verdim. İçlerinde en çok keyif aldığım bu oldu. Herkes gerçekten mutluydu ve ben büyük küçük herkesi mutlu gördükçe daha bir keyiflendim.

Davetimizi kabul edip gelen tüm ailem ve dostlarıma çok teşekkür ederim. Beraber olmak çok keyifliydi.Tüm hediyeler için ayrıca teşekkür ederiz.

KIZIMA 4 YAŞ MEKTUBU

İçim cız ediyor sen büyürken.Büyüyor diyorum kendime hepimiz gibi. Her doğum gününde bir buruklukta sarıyor yüreğimi. Bebekliğini özler oluyorum. Seni biz çok başka sevdik kızım. Sen hepimizi bir araya toplayan yegane bebek oldun bizim için. Yüreklerimizi sardın sevginle, sevgi dolu yüreğinle. Biz kocaman insanları yüreğinin güzelliği ile aşık ettin her gün kendine.

Akıllısın, güzelsin, tatlısın, zekisin, en öemlisi ise sen çok iyi yürekli bir insansın kızım. Bunu asla kaybetme. Sen her zaman doğru olanı yap. Doru insan hep kazanır kızım. Bu hayyatta da öbür hayatta da. Rabbinin sana verdiği bu değerleri asla kaybetme. Kimse için. İnsan oğlu şeşer beşer. Senin de zorlanacağın günler olacak ama biliyorum ki sen her zaman iyiliğin sayesinde hepsinin üstesinden kolaylıkla geleceksin.

Çok güzel bir abla oldun. Kardeşini sevmen, koruman, ilgilenmen, çoğu çocuk kardeşini kıskanırken senin tam tersi kardeşin için içinin gitmesi bizi mest ediyor. Benim eksiklerimi kapatıyorsun daima. Yeri geliyor benden daha iyi ilgileniyorsun kardeşinle. Buğra senin gibi bir ablası, bizde senin gibi bir evladımız olduğu için çok şanslıyız.

Rabbim hayattaki yolunu açık etsin. Hep mutlu ol kuzucuğum. Ve bilki biz seni çok ama çooook seviyoruz. Sen bizim ömre bedelimizsin. Ömrümüzün en güzelisin. Sevmelere, öpmelere, koklamalara doyamadığımız kızımızsın. Sen ve kardeşin bize rabbimizin en güzel emanetisiniz.

İyiki doğdun ve bizi bir aile yaptın kızım. Seni çok seviyoruz meleğim.


24 yorum:

  1. öncelikle begümün yeni yaşını kutlarım çok güzel bir ömür dilerim sana.nasılda uğraşmışsın selma valla helal olsun.bu arada ayakkabıların çok güzelmiş:))

    YanıtlaSil
  2. çok güzeldi,fotolarda çok güzel çıkmış özledim valla şimdiden

    YanıtlaSil
  3. ee ben okurken yoruldu siz:)
    maşallah harika olmuş fikir hazırlıklar süper bizde çilek olabiliriz bu yıl:))
    nice yaşları olsun inşallah

    YanıtlaSil
  4. Ay Selmam ne kadar özverili bir annesin canım ya, beni kesseler seninkinin yarısının yarısını yapamam yani.. bırak onu unutuyorum bile doğum günlerini..

    Canım arkadaşım Begüm'e niceeeeeee sağlıklı yaşlar olsun. Sevdikleriyle huzurla büyüsün inşallah

    not: ben de özlemişim

    YanıtlaSil
  5. emeğine sağlık her şey çok güzeldi, begüm her şeyden daha güzel :) tatlı yeğenimin ömrü hep böyle neşeli ve renkli olsun inşallah..

    YanıtlaSil
  6. Begün ün yeni yaşı kutlu olsun konsept harika çok beğendim herşey özenle düşünülmüş yapılmış nice senelere

    YanıtlaSil
  7. Sezobigo; teşekkür ederim canım.Evet bu sefer bayaa bir uğraştım ama helali hoş olsun kızıma. Ayakkabıları bende çok seviyorum. 5-6 sene önce almıştım herhalde :)

    YanıtlaSil
  8. Ablasının güzeli biz de seni çok özledik. Emeğin çoktu bu güzel günde. Bu arada sen otobüse bindikten sonra Begüm arkandan çok ağladı ve otobüs gözden kaybolana dek el salladı sana biliyormusun

    YanıtlaSil
  9. Nohut oda; teşekkür ederim. Bence kesinlikle olun derim. Büyüdükçe zaten istemezler çilek kız konseptini. Bir dünya cezbedici şey varken. Begüm bu sene hastasıydı çilek kızın resmen. Bu yüzden bu konsepte karar verdi :)

    YanıtlaSil
  10. Delişim, güzel arkadaşım, çocuklarımdan başka mesaim yok bu hayatta. Onları ne kadar mutlu görürsem ben daha fazla mutlu oluyorum. Eğlenmeyi de eğlendirmeyi de çok severim oldum olası. İleride hafızalarında çocukluklarına dair güzel kareler kalsın istiyorum. Belki bundandır bunca emeğim.

    Bir de severim ben kesip-biçmeyi, süslemeyi doğum günleri de biçilmiş kaftan oluyor benim için :)

    Teşekkür ederim canım güzel dileklerine.

    YanıtlaSil
  11. Nursen sağol tatlım. Hep beraber olmak hepsinden güzel böyle anlarda. Bu arada hediyeler süperdi şekerim :) Begüm diğer çantalarına bakmaz oldu :)

    YanıtlaSil
  12. Ada ve biz, çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  13. merhaba google'da konsept doğumgünü ararken size ulaştım :) bayıldım yaptığınız süslemelere.benim oğlumun doğumgünü 27 ocak'ta kendim konsept yapmak istiyorum.etsy'e baktım ama onları nasıl ve hangi ozalitçide bastırabilirim.evinizin modelinden anladığım kadarıyla ataşehirdesiniz annemler ataşehirde oldğu için yakınlardaysa gidip bastırtacağım benim konseptim prens taçlı veya mickey figürü olacak.mavi-gri-beyaz düşünüyorum renkleri.neyse lafı çok uzattım sevgiler

    YanıtlaSil
  14. Merhaba Esra;
    Ataşehir de Nur Ozalit var ben orada bastırıyorum. Bir de Elit ozalit var. Elit Mado'yu geçince arada, Nur daha ileri de o da arada kalıyor. Kalın kuşe kağıda bastırmanı tavsiye ederim.

    Ölçü olarak her biri yuvarlağı 8'e 8 ölçülerinde bastırıyorum ben. Bu ideal bir büyüklük. Yardımcı olabileceğim başka bir şey olursa sev seve elimden geldiği kadarı ile cevaplarım :)

    sevgiler

    YanıtlaSil
  15. Peki teşekkürler... tamamen acemi olduğum için bu konuda birkaç sorum daha olacak :)ozalitçiye elimde ne ile gideceğim?resimleri flash belleğe mi atayım siz nasıl bastırdınız.. etsy'e baktım konseptlerin yanında 20 dolar vs.. fiyatlar var onlar ücretli mi indiriliyor acaba? Bu arada bütün doğumgünlerinize bakmaya çalıştım güzel kızınıza ve yakışıklı oğlunuza çooook güzel şeyler hazırlamışsınız ikisine de maşallah :) inşallah bizimde böyle güzel günlerimiz olacak oğluşumla..sizi takipteyim :))

    YanıtlaSil
  16. Selma hanım bu arada en önemli soruyu sormayı unuttum pastaları nerden almayı tercih ediyorsunuz sizin yaptıklarınız haricinde tabi :)) memnun kaldığınız bir yer var mı?beyaz fırından düşünüyorum ama iyi midir hiçbir fikrim yok..

    YanıtlaSil
  17. Esra'cım flash bellekle götürüyorum fotoları bende. Etsy'de ücretsiz normal de yayınlananlar. Ben; örneğin mickey mouse'lu yaptığım zaman da oradan indirdim. Özellikle aratırken mickey mouse cupcake topper diye aratırsan daha çok seçenek bulursun. Sağ mousela farklı kaydet beğendiklerini bilgisayarına sonra üzerinde oynama yaparsın. Paint programı ile adını çocukların isimlerini falan yazıyorum stickerların üzerine ben. Düzenlemeyi bitirince ozalitçiye götürüp 8*8 ebatlarında bastırtıyorum. Bir kuşe kağıda 10-12 tane sığıyor.

    Patalara gelince bu güne kadar mado da yaptırdım pastaları hep. Orayı tavsiye edebilirim. Beyaz fırın da çok iyi bu konuda. Görümcem de oradan yaptırmıştı.

    YanıtlaSil
  18. peki çok teşekkürler Etsy'e tekrar bakacağım o zaman-.Picasa ile de düzenleme yapabilirim üstünde güzel olur gerçekten..Pasta için mado veya beyaz fırın şeker hamuru ve içerik olarak başarılı diyorsun sana güveniyorum o zaman..tekrar teşekkürler kar yağdı malum yarın olmasa da haftaya inşallah bu işi hallederim...

    YanıtlaSil
  19. Nursel Alanlı16/2/13 21:51

    merhabalar...
    7 aralık ta küçük kızımın doğun günü partisini hazırlarken oğlunuz için yaptığınız 1 yaş doğum günü partisinden esinlenerek bende birşeyler yapmaya çalışmıştım. herşeyi tek başıma yapınca da çok yorulmuştum tabii işin içinde acemilik de vardı.ilk göz ağrım olan büyük kızım için 7. yaşını 19 nisan da kutlayacağız ve ben şimdi den hazırlıklara başladım konsept araştırırken yine sizi buldum. öncelikle sizi yürekten tebrik ediyorum her şey çok özenle ve büyük bir emek harcanarak yapılmış çocuklarınız sizin gibi bir anneye sahip oldukları için çok şanslılar allah size ve ailenize kötü gün yaşatmasın. bu arada bizde konsept i monster high temalı olmasına karar verdik. ve izninizle fikirlerinizin bir kısmını almak isterim? bu arada sormak istediğim bir konu var, sticer leri bastırmanın maliyeti yaklaşık olarak ne kadar tutar ve götürdüğümde hemen basarlar mı? bilgi verirseniz sevinirim? özel mailime de yazabilirsiniz nurselalanli@hotmail.com
    begüm ün 4.yaşını tekrar kutlar bir ömür sağlık ve mutluluk dilerim.

    YanıtlaSil
  20. Merhaba Nursel;

    Öncelikle iltifatların ve birbirinden güzel dileklerin için çok teşekkür ederim. Ben sadece evlatlarımı mutlu etmeyi çok seviyorum o kadar. Her anne evladını mutlu etmeyi sever. Tek fark, neyle ve nasıl mutlu ettiğimiz. Ben böyle şeylerle uğraşmayı zaten çok seviyorum. Yani onları mutlu ederken kendim de ziyadesiyle mutlu oluyorum :)

    Sorularınıza gelince; stickerları ETSY den indirip, üzerinde gerekli düzenlemeli yaptıktan sonra, doğruca ozalitçinin yolunu tutuyorum. Kalın, parlak kuşe kağıda basdırtıyorum stickerları. A4 veya A3 kağıt tercih ediyorum. Bazen fazla çıktı almam gerekiyor o zaman A3 tercih ediyorum. Normalde 9-12 adet arasında sığıyor bir kuşe kaşıda bastıracağım stickerlar. Kağıdın tanesi bizim burada 3 TL. ortalama 2 ya da 3 kağıt gidiyor. Toplam da 10 TL'yi geçmedi bugüne kadar yaptırdığım stickerlar da.

    Ben küçük bir flash bellek ile götürüyorum ozalitçiye sticker taslaklarını. Zaten bilgisayar başındalar. Oturuyorum yanlarına bir sandalye alıp. Baştan savma iş çıkarmasınlar veya kağıtta fuzuli boş alan bırakmasınlar ki bana fazladan maliyet çıkmasın diye :) toplam da en fazla 30-40 dakika da, eğer işini iyi bilen bir adama denk geldiysem 20 dakika çıktıları alıp çıkıyorum. Gerisi evde kesip hazırlamaya kalıyor o kadar.

    Eğer soracağınız veya yardım edebileceğim bir şey olursa her zaman yardıma hazırım.

    Sevgilerimle,

    YanıtlaSil
  21. Nursel Alanlı21/2/13 23:59

    selma hn cvb için teşekkürler,bu arada kafama takılan birkaç soru vardı cevaplarsanız çok sevinirim. 1.kalın kuşe kağıdını fon karton kalınlığında düşünebilirmiyim? resimlere baktığımda daha kalın gibi görünüyor 2. sticker ları (çubuklular) tek parça olarak mı bastırdınız? yoksa isim yani orta kısmı ayrı bastırıp üst üst mi yapıştırdınız?
    cvb için şimdiden teşekkürler...

    YanıtlaSil
  22. Merhaba Nursel hanım,
    Kuşe kağıdının kalınlığı, fotoğrafçıdan bastırdığımız fotoğrafların kalınlığı ile aynı. Hatta bu ozalitçiler, bu kağıdı aynı zamanda fotoğraf çıktıları içinde kullanıyorlar. Fon karton kağıtlarından çok daha kalın.

    Ayrıca, stickerları ETSY den indirdikten sonra paint programı ile üzerlerine isim vs. yazıyorum. Bu şekilde ozalitçiye götürüp bastırdıyorum. Bir kuşe kağıda 8-12 adet arasında sığıyor. Eve gelince kendim tek tek kesip çıkartıyorum. Ben 8-8 ebatlarında basdırtıyorum. Siz istediğiniz ölçülerde bastırabilirsiniz ama 8-8 den küçük olan ebatların çıktısı baya bir küçük oluyor. Bundan daha küçük ebatları önermem. Büyük olabilir tabi 9-9 veya 10-10 ama o zaman da kuşe kağıda az sığar cebinizden 10 TL değilde 15-20 TL çıkar daha fazla fiyat farketmez.

    YanıtlaSil
  23. merhaba,

    gercekten sizi tebrik ederim çok güzel olmuş
    Ben de etsy de red little vagon arty setini beğendim ama ücretsiz download seceneğini bulamadım.Yardımcı olursanız cok sevinirim.

    teşekkürler
    gülay

    YanıtlaSil
  24. Gülay hanım merhaba,
    ETSY de beğendiğiniz resmin üzerine tıklayın, açılan ekranda beğendiğiniz resmi göreceksiniz. Şimdi tekrar üzerine tıklayıp resmin büyük halini görün. Resimin büyük hali ekrana gelince, sağ mausa tıklayıp farklı kaydedi seçerek, masa üstünde oluşturacağınız bir dosyaya kaydedin. İndirme seçeneği olmadığı için insanların yanılması çok normal. Nette beğendiğiniz herhangi bir resmi kaydeder gibi kaydediyorsunuz bilgisayarınıza.

    Sevgilerimle,

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...